فریاد سکوت

گر حال تو همچون منه آشفته خراب است ...... ای وای به حال هر دوی ما ...

فریاد سکوت

گر حال تو همچون منه آشفته خراب است ...... ای وای به حال هر دوی ما ...

ای کاش

امروزم مثل روزای قبل خسته کننده و کسل آور کی میشه این روزا هم تموم بشه می دونم که یه روز باید حسرت این روزها رو بخورم ولی اینجوریش رو هم دوست ندارم کاش می شد یه کاری کرد تا از این پیله ای که دور خودمون پیچیدیم در بیاییم تا واقعا حس کنیم که چرا زنده ایم چرا داریم زندگی می کنیم چرا این همه غصه چرا این همه گرفتاری

روزها همه مثل هم میان و میرون  و ما هر روزمون مثل روز قبل و از این که این روزا عمرمون هستن هیچ احساسی نداریم تا اینکه وقتی این روزها 40-50 سال شدن تازه یادمون میوفته که ای بابا پیر شدیمو هیچ استفاده ای از عمرمون که همین روزا هستن نکردیم چه فایده همه این حرفا رو بلدیم ولی تا به حال کسی پیدا شده که واقعا از جوونیش راضی باشه یا حسرت گذشته رو نخوره

من که الان خیلی وقته دنبال یه تغییر تو زندگیم هستم ولی اونو پیدا نمی کنم ولی حس می کنم که خیلی بهم نزدیکه ولی من نمی تونم اونو پیدا کنم خیلی دنبال این هستم که چه جوری این یکسان بودن روزا رو برطرف کنم ولی چه فایده هرکس یه حرفی می زنه و من نمی تونم به یک نتیجه درست برسم این خیلی بده که آدم بدونه که داره اشتباه می کنه و لی اون کارو تکرار کنه آخه یکی هم نیست که راهنمایی کنه هر کی هم می پرسی یا می گه دیوونه شدی یا اینکه از دید خودش به این مسئله نگاه می کنه حالا این که خوبه عقاید اینقدر متفاوت هستن که وقتی کنار هم میزاریشون تا نتیجه گیری کنی می بینی که هیج کدوم نزدیک به هم  نیستن و اصلا ربطی به هم ندارن .

دیگه واقعا حوصلم داره سر می ره از این همه تکرار کاش میشد که می تونستم یه تغییر اساسی تو زندگیم داشته باشم تا از این همه سریال تکراری که همه بارزیگراش هم تکراری هستن خلاص بشم کاش که می تونستم صدای فریاد سکوتمو به همه نشون بدم کاش.........

نظرات 2 + ارسال نظر
آلفا چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:09 ب.ظ http://alpharays.blogsky.com/

عزیزم...
این سریال تکراری برای همه هست.. اگه کسی بهت ایده میده شک نکن خودش هم نتونسته از تکرار نجات پیدا کنه و ایده هاش به درد خودش هم نمی خوره...

اما یه چیز رو بدون حامی جان... وقتی یکی از همین بازیگرهای تکراری دیگه نباشه.. بخاطر یه اتفاق یا هر چیزی... اونوقته که حاضری همه چیزتو بدی تا دوباره همین تکرار رو با همون بازیگر داشته باشی...

به اطرافت خوب نگاه کن... قبل ازینکه از دست بدی نگهش دار..............

خوشحال میشم بیای پیشم..

دوست تو : آلفا

سارا خانم پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ق.ظ

سلام رفیق
خیلی اوقات منم در همین گیر و دار میافتم
تکرار
شاید سفری حالتو جا بیاره
یا کوه نوردی
یا یک فیلم جدید
یا کتابی نو
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد